زندگی آزاد

زندگی آزاد

زندگی به شیوه آزاد
زندگی آزاد

زندگی آزاد

زندگی به شیوه آزاد

باز برگشتم

با تشکر از تمام دوستان عزیزی که از این غیبت طولانی من خم به ابرو نیاوردند و حتی نپرسیدند کجا هستی که خبری ازت نیست.

در جهت رفع نگرانی این عزیزان باید بگوییم از وضعیتی نزدیک به مرگ برگشتم و این چند خط را در شرایطی می‌نویسم که تازه از بستر بیماری بلند شده‌ام. اینکه دردم چه بود بماند، همین قدر بدانید شرایط به قدری وخیم بود که در کمتر از یک هفته قریب به ۱۰ کیلو وزن کم کردم و تمام لباس‌هایم ۳ تا ۴ سایز برایم گشاد شده‌اند. احتمالا اگر از کسانی بودم که معتقد‌اند زیبایی در لاغری حداکثریست از خوشی در پوست خودم نمی‌گنجیدم.

بگذریم، حالا که برگشتم در آینده بیشتر می‌نویسم.

نظرات 1 + ارسال نظر
من... جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 22:18

چی شده ببینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هان؟؟؟؟؟؟؟؟
پسر اومدی نشستی اینجا خو حق بده ازت بی خبر باشیم...
جواااااب بده

ولش کن، الان خیلی بهتر شدم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.